politie in cyprus - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van amy verbeek - WaarBenJij.nu politie in cyprus - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van amy verbeek - WaarBenJij.nu

politie in cyprus

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg amy

26 Maart 2009 | Cyprus, Limasol

wat hier heel erg speelt is dat de politie vrij weinig doet. de snelheidsregels die hier op de weg gelden worden niet gevolgd. mensen rijden minstens 10 a 20 kilometer harden en meestal word er niks door de politie aan gedaan. dit is nog niet zo erg eigenlijk, want over het algemeen gaat het wel goed op de wegen.
ook is het een paar keer gebeurt dat er een groep jongens buiten aan het vechten was en er geen eens politie kwam of dat ze gewoon aan de overkant van de straat in de auto bleven zitten. en de sirene 1 keer aan deden zetten.
maar vandaag hoorde ik toch een verhaal dat ik echt even kwijt moet. het is gebeurt in nicosia. het was zo schokkend! soms dan draaien ze te ver door. er waren namelijk twee studenten die wat te veel hadden gedronken. die werden gearrestteerd door de politie daarvoor. het waren 4 politie mannen ze kregen handboeien om, wat gewoon normaal is. maar nou komt het hoor. de politie begon hun in elkaar te slaan. toen ze op de grond lagen bleven ze gewoon door schoppen en pakte hun op aan hun haar en gooide ze weer op de grond. later kwamen er ook nog 6 andere politie mannen bij. gewoon te erg voor woorden. omdat 1 van de mannen het filmde en het openbaar had gemaakt. iedereen was heel erg boos. toen ze voor de rechtbank moesten komen zijn ze niet veroordeeld want dat kon niet volgens de rechter. nu zijn dus veel mensen bang van de politie, omdat je nooit weet wat ze gaan doen.
het zijn dus twee tegengestelde verhalen. soms doen ze gewoon helemaal niks en soms dan gaan ze zelf helemaal door het lint.
de filmpjes zijn op internet gepost.
als je er 1 wil zien hier is de link:

• 26 Maart 2009 - 11:38

Kevin Boontjes:

Damn zeg, das echt heftig!

Dan hebben Rob en ik toch wel geluk gehad:P

• 26 Maart 2009 - 12:10

Amy Verbeek:

ja idd. gelukkig zijn jullie er nog:D