het leven hier - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van amy verbeek - WaarBenJij.nu het leven hier - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van amy verbeek - WaarBenJij.nu

het leven hier

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg amy

26 Maart 2009 | Cyprus, Limasol

de mensen hier hebben niet echt een hoog salaris. als je er alles van zou moeten betalen kan dat bijna niet. daarom leven ze hier samen in groepjes. de kinderen van de ouders leven meestal dicht bij hun. de moeder kookt dan elke dag voor hun. ook is het zo dat meestal de ouders het huis en land voor hun kopen. kunnen ze dat niet dan gebruiken ze het geld van de trouwdag ervoor. want alle mensen die komen, en dat zijn er meestal heel veel ze hebben hier grote trouwerijen, die geven geld.
de ouders helpen met alles wat geregeld moet worden. bijvoorbeeld met verzekeringen en dit soort zaken. als ze bijvoorbeeld een auto nodig hebben betalen de ouders die. zo kunnen de mensen hier rondkomen van hun salaris, omdat ze in groepjes leven en veel van hun ouders krijgen.
daarom zou ik nooit hier kunnen wonen. het is heel erg verschillend van Nederland en ik ben ook erg gesteld op mijn eigen leventje. zoals sommige wel weten.
dus mam je hoeft niet bang te zijn dat ik in cyprus ga wonen hoor :D

xxx