business life - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van amy verbeek - WaarBenJij.nu business life - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van amy verbeek - WaarBenJij.nu

business life

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg amy

26 Maart 2009 | Cyprus, Limasol

ik heb gemerkt dat ze hier erg los zijn in het bedrijfsleven. het gaat er niet om hoe je eruit ziet, maar om je persoonlijkheid en hoe hard je werkt. zo komen mensen bijvoorbeeld in hun trainingpak naar het werk. heel veel mensen dragen ook spijkerbroeken met gewoon een truitje ofzo erop. alles is zoals je in je vrijetijd je zou kleden.
in Nederland heb ik ook altijd het gevoel dat de mensen een beetje afstandelijk zijn en er toch een muur tussen jou en bijvoorbeeld je baas in staat. hier is dat absoluut niet. we werden al meteen heel hartelijk ontvangen en het is eigenlijk alleen maar beter geworden. ik praat met mijn collega's over van alles en nog wat. Christina heeft ook een keer gezegt dat ze mij als een dochter ziet en dat kan ik ook wel merken. ik moet namelijk wel eens naar de bank om wat geld weg te brengen en dan zegt ze altijd dat ik voorzichtig moet doen met oversteken en niet met vreemde mensen moet praten.
het nadeel van dat alles zo los is, is dat de meeste mensen dus geen contract hebben. zo kan de baas je dus ontslaan wanneer hij je niet meer nodig heeft.
dit heb ik in nederland nog nooit meegemaakt. ik voelde me ook meteen op me gemak en was niet bang om iets te vragen ofzo.

  • 26 Maart 2009 - 11:40

    Kevin Boontjes:

    Klopt, persoonlijkheid is belangrijker als persoonlijke verzorging

  • 26 Maart 2009 - 12:13

    Rick:

    he,

    leuk verhaaltje,appart dat ze niet met een contract werken! Volgensmij wel leuk dat je nu een andere business life mee maakt dan in Nederland...
    Amy aak er nog een leuke tijd van zo lang je er nog zit!

    Groetjes Rick

  • 01 April 2009 - 10:52

    C. Huisman:

    Hallo Amy

    Op deze wijze kennis opdoen van wat ook in cultureel opzicht gebruikelijk is is natuurlijk prachtig.
    Ik hoop, dat je stage verder goed gaat en wens je een goede terugvlucht.

  • 03 April 2009 - 13:47

    Amy Verbeek:

    dank u wel.
    ja het is echt een prachtige ervaring. ik heb het gevoel dat ik limassol nu echt een beetje ken, want ik heb leuke dingen en minder leuke dingen gezien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cyprus, Limasol

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 April 2009

weekly reflective question

04 April 2009

weekly report: final week of the internship

26 Maart 2009

business life

26 Maart 2009

het leven hier

26 Maart 2009

politie in cyprus
amy

Actief sinds 13 Jan. 2009
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 14552

Voorgaande reizen:

29 Januari 2010 - 09 April 2010

Last internship

30 Januari 2009 - 10 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: