mijn lieve collega's - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van amy verbeek - WaarBenJij.nu mijn lieve collega's - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van amy verbeek - WaarBenJij.nu

mijn lieve collega's

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg amy

12 Februari 2009 | Cyprus, Limasol

mijn collega's zijn echt zo lief. ik voel me echt helemaal bij hun op me gemak. ik kan echt heel goed met ze praten en zo hoor ik dus ook hele verhalen. over echt van alles en nog wat :D. dit is echt wel heel leuk want zo kom je dus ook dingen tegen die hier echt niet zouden gebeuren, zoals dat verhaal over de cultuur hier.
ze zijn ook echt heel vrijgevig. als ze bijvoorbeeld eten klaar gaan maken en ik zeg dat ziet er goed uit, dan krijg je meteen een bord met de helft van hun eten aangeboden. maar dit is ook gewoon als ze gaan eten dan vragen ze me altijd wil je ook een beetje of heb je dit al eens gegeten en wil je het proeven.
kortom ik heb het gewoon heel gezellig met mijn collega's bij a. epiphaniou.

• 12 Februari 2009 - 19:19

Beatrice:

hoi hoi amy

zit je daar lekker in het zonnige cyprus
    geniet ervan en heel veel succes met je stage

liefs beatrice

• 13 Februari 2009 - 10:25

H. Oomen:

Hi Amy,

good to hear that you feel so at home.